mah bitchees

Hej mina pumor! Hur mår ni? Själv sitter jag här med världens huvudvärk så har stoppat i mig en tablett så förhoppningsvis går det över snabbt. Tog precis ut en kladdis ur ugnen så den skall ätas inom kort ;) kände jag var värd det efter ett spinn-pass. Dock inte det bästa passet, hade hoppats på en annan instruktör och verkligen inte TVÅ, haha.

Ja, var på ett secret meating imorse som ni kanske läste. Jag tänker inte skriva om det än för jag har ännu inte bestämt mig vad jag vill. Ska på ännu ett imorgon kväll. Får antagligen mitt svar då skulle jag tro.
Efteråt träffade jag iallafall min älskade S. Olivia masade också sig in till stan så det blev en kaffe på espresso h.
Så tråkigt att inte se dem hemma på länge. Men jag kommer nog upp snart över några dagar.
Träffade även gubben min och vandrade även där lite på stan och kikade på vinterjackor! snart dags att inhandla en. Blir nog varsinn svea för oss detta år. (Hittade en superfin modell till honom) Att han aldrig lyssnar på sin flickvän som vet bäst.

- Nej den vill jag inte ha. Jag är säker på att jag vill ha den normala modellen!!
- du kan väl testa.
- ja, tror fan jag gillar denna bättre. ;)
jag säger då det, killar.. vad vet dom? INGET




sötidooo


Kommentarer
Postat av: Anonym

inget farväl bby, utan vi ses SNART igen!!<3

2010-09-21 @ 23:44:22
URL: http://simoneannapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0