soffhäng

soffhäng på högnivå. jag och luisa var nog lika trötta. imorse när jag kom hem så däckade jag vid soffan, inte ens mitt morgonkaffe hann jag dricka upp innan jag slocknade totally. men jag gick faktiskt fram och tillbaks till stan imorse, så blev en liten promenix ändå. vi har inte gjort ett pess idag. snackat skit och slösat dyrbar tid.

Dagen fortsatte i lathetsspår faktiskt. behövde känna mig som en soffpotatis idag faktiskt. har inte rört mig ur fläcken så ikväll blir det nog inte ändrig på det heller. Ska ta mig till ica och handla lite bara, för mamma handlande nog allt till min o älsklings taccokväll. för suugen på taccos idag. mums

nu ska jag inte skriva mer. jag är görtrött. whats wrong with me??? ;)
taggar morgondagen med party för mina älsklingspinglor anna o kajsa.. åh en annan favorit kommer ner till varberg. Kommer bli en sjukt bra helg känner jag på mig. ♥


en bild från igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0