vi säger hejdå för ett tag, S & O

Hello babes!

Lite tyst har det varit på någon dag. Dessa två senaaste dagarna har bestått av jobb,träning och fredagsmys. Lite candy och movie är det som hör till fredagar ju. Nu har jag precis jobbat klart för dagen, ätit en god middag bestående av kycklingspett och klyftisar med päronen och ska strax börja fixa inför kvällen. Varje lördagsproblem består som vanligt av den berömda frågan: - "Vad ska jag ha på mig ikväll?" Den har hanna hört ett antal gånger. Ikväll är det sista partykvällen med S och O. Vad ska jag göra utan er? Måste ni också lämna mig?
Men jag ska ta vara på kvällen så hoppas på en lika bra förfest som förra helgen. Taggad till tusen är nog vi allihopa.
Speciellt S. Din lilla skitrumpa.

Mitt mål för kvällen är att inte dricka så mycket så jag mår dåligt imorgon. Ska nämligen stämpla in halv ett. So let's  se. Dock handlar det bara om några timmar. Så det ska jag klara. Har vart värre kan man ju säga. Det vet du, fiona!


ta hand om er mina pälsklingar

I LOVE THIS TRACK

Kommentarer
Postat av: Anton Svahn

Du är så jävla snygg!

2010-09-18 @ 17:07:01
Postat av: Anonym

<3

2010-09-18 @ 18:01:54
URL: http://simoneannapettersson.blogg.se/
Postat av: hanna

haha några ggr ;) helgens fråga typ!!

2010-09-20 @ 00:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0