Första april



Första april idag! Dagen med stort D när alla uteserveringar öppnar! PLUS att man får lova att busa idag.
Så jag har redan blivit lurad en gång idag. Jag vill lura något men sorligt nog så suger jag på sånt. Jag har så svårt att hålla masken... Men det jag ville komma till var hur underbart hade det inte varit med lite sol på detta? Men det är väl lika bra när jag måste kurera mig. Så hoppas på lite sol när jag är ledig.. But when is that then? ;)

Nu ska jag till stan och möta upp leu på claudell för en lunch! Får se vart det bär av, vet inte vad jag är sugen på :) Sen kommer S också förhoppningsvis. Om hon hinner måla klart sitt jävla eiffeltorn. Haha!
Ikväll blir det en riktigt fredagskväll med taccos och bara jag och älskling! Även fall vi träffas varje dag och bor ihop så får man aldrig riktigt tid till att umgås. Så ikväll ska vi kolla film och bara mysa!

Hoppas ni får en bra dag sötrumpor! kisssess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0