Hej fredag

Hej fredag!

Skönt med lite helg för er! :) Nää, men jobbar faktiskt bara imorgon sen helt ledig på söndag. Det kommer förbli helt ledigt. Denna gången kan jag lova er. Det blir hård utgång på lördag för att fira bästaste gyms! Så förväntar mig inte att må top notch dagen efter, haha!


Jobb idag, kortispass! vidare hem för en snabb dusch och mat. Sen träffade jag sis och j på stan för glass och mer shopping! Äntligen hittade jag ett par passande kilklackar som funkar både till fest och till vardags. Det var på tiden.
Otippat att jag hittade dem på din sko också. Inte så förtjust i det stället eftersom dem gått ner sig så fruktansvärt mycket, innan hade dem jätte fina mega klackar och nu? Hittar inte en ända klacksko där inne?
Men men, detta kallar jag kap iallafall! Fyra hundralappar bara!  hann se b-day barnet också. grattis älskade ida!
Love you so muchie...

Nu håller jag på och städar och pysslar innan baby kommer hem. Håller på att göra potatis och purjolök soppa.
Purjolöken var nära döden så fanns ingen utväg. Men kul fredagsmat liksom? annars sparar vi det tills imorgon!
Nu lär han komma vilken sekund som helst. Lär bli BIL prat hela kvällen.... Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0