lunchdejt med leu

tjabbaa

Låter fortfarande som en kråka alltså, det tjuter från mina lungor alltså. well well självklart unnande jag mig lite tröstshopping på det! Kunde inte låta bli. Var nära att ta med hela Village hem! Underbara saker!

Blev lunch på paggan till slut. Ädelost/kyckling och potatisgratäng! Riktigt smarrigt!:) Någon gång ska jag lyckas göra en lika god rätt för detta var verkligen underbart. Leu är verkligen en tjej med humor! Räcker med att jag kollar på henne så viker jag mig, och då menar jag ÅT ALLT och ALLA. Så synd om de människor som blir utsatta för det är ju egentligen inte dem jag skrattar åt hihi.

Igår hände det ändå en sak som egentligen inte var kul alls. Jag skrattade självklart INTE till en början. Men sen kollar jag på henne och viker mig. Förlåt. Har så dåligt samvete är jag skriver detta. Men måste skriva det ändå.
Igår när vi jobbade så hör jag helt plötsligt ett skrik. Kollar och det är en handikappad i rullstol som vifftar med armarma. Ingen person går fram till henne eller reagerar på vad som har hänt. Efteråt förstår jag att hon har åkt ner för rulltrappan, kommit i full fart och inte kunnat stoppat och åkt rätt in i glasrutan till Village. Tanken får mig att skratta... tyvärr.. Förlåt IDA!





snacka om förebild....


rosa lg telefon


samma text på tatuering
och SAMMA JOBB

Tänkte visa er en liten tjuvtitt på min hall. Köpte LOVE bokstäverna idag. Fint va? :)



Kommentarer
Postat av: Frida

Åh vad fint det blev med trädet hjärtat :-) passar ju perfekt! Hoppas du mår bättre nu och att halsen gett med sig! Puss

2011-04-02 @ 16:11:10
Postat av: Sara Hjälmås

Fy faaaan vilket snyggt trä!! Vars har du köpt det?! Pöss!!

2011-04-05 @ 21:23:27
URL: http://hjalmen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0