lyxfrukost med freya

Godmorgon!

Vaknade av min underbara väckarklockan idag. Tio noll noll! Såg att jag hade 5 olästa sms och tur att jag hade satt mobilen på ljudlös för behövde min skönhetssömn efter mina tre stängningar. Puh! Äntligen över!
Idag har jag nästan hela dagen ledig! Jobbar tre timmar ikväll sen blir det bio med fröken hesslow. Men ska till doktorn idag igen så dagen blir inte så oplanerad ändå.

Frossat i jordgubbar, melon, färska frallor, fil och massa gottit denna morgon. Perfekt start på morgonen men framförallt bra sällskap. Ingen gröt på långa vägar! Synd bara att vädret inte var bättre. Bestämde ju att vi skulle gå på en härlig morgonpromenad på morgonen men blev inte mycket med det. Hann se den lite igår, bättre än inget :) Mycket skvaller blev det också... hihi

Ska stax pysa iväg så önskar er en trevlig dag!! Puss goingar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0