A & C

Hej darls,

How are you? Sitter och väntar på E. Ska strax göra panncakes till honom! Väntar lite så de är nygräddade när han kommer innanför dörren. Idag ska jag känna mig som en ny människa i princip... Haha vilket jag inte gör! Efter mer än en veckas död i sängen så borde jag vara mer levande nu än någonsin! Well well.. Det blev jobb för mig igår, gick bra till en början. Var dock i slutet där kände illamåendet i strupen. Hate it. försvinn med dig.

Ska inte stanna här så länge till. Väskan ekar tomhet hemma, åker till Milano idag. Ååh, det ska bli så roligt!
Nu kan jag ÄNTLIGEN bocka av ett av mina längtade resemål. Och får göra det med underbara moster och syster, det kan inte bli bättre. Nu är alla friska och mår bra.

Måste tipsa varberg om att vi på Claudell, fått in supersnygga smycken. Jag kan säga med handen på hjärtat Jag diggar hela kollektionen. Då menar jag hela också. Så snyggt! Finns en lite mer rockig stil och en stilren.
Så jag välkomnar er in hos oss!






örhängena som ni ser på bild nummer två är TO DIE 4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0