feb



Första februari idag dårå. Snön börjar tyna bort, solen letar sig fram och jag har till och med hört fåglar sjunga.
Bra tecken säger jag då!!

Detta är och kommer bli min lediga vecka på jag vet inte hur länge. Som det ser ut nu så är det 11,5 timmars jobb. Lite. Jag hoppas på att bli inringd annars kommer jag få ångest efter allt shoppande de senaste dagarna.
Idag är jag tex. inringd. 3,5 timme bara, men alltid något! Typiskt att jag alltid får jobba dubbel och snart trippelpass när jag har som mest jobb. Världen är dum ibland.

Tro inte jag gick hem tomhänt igår när jag smet förbi kicks innan jobbet. 
Världens bästa mascara. Nytt lack i militärgrön färg. Så snyggt! Samt en brun ögonskugga.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0