sweetnessies

Godkväll mina hjärtan!

Jag hoppas mina fina vänner mår bra. Själv har jag bara en retligt hosta som vägrar försvinna. Men det bästa är att jag planerar att gå till jobbet imorgon och då är det på bättringsvägen. Hoppas innerligt inte för fler hostattacker under nattens gång. Får bli mer medicin på det!

Jag hoppas ni alla hade en mysig alla hjärtans dag igår, tillsammans med er pojkvän/flickvän/vänner eller familj!
Ni får gärna berätta vad ni har gjort, så kommentera gärna. Dont be shy!

Så nu får ni min kärleksbild plus en fin låt. Perfekt bild tycker jag! Med "hjärtat" i bakrunden och allt.
söta angi som upptäckte att vi har ett kärleksträd bakom oss. So cute.




Kommentarer
Postat av: em

bh från hm? om de va den du mena som skymta under? :)

2011-02-15 @ 23:09:06
URL: http://emelietheresefriberg.blogg.se/
Postat av: em

yes de är en buister:)

2011-02-16 @ 23:55:57
URL: http://emelietheresefriberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0