Jag älskar regn idag

Är det bara jag som är glad att det regnar? Ta mig inte fel, jag är ingen slaskfantast men jag ser det som ett gott tecken på att vintern är på väg att tyna bort och våren är på ingång. Så jag ser detta väldigt positivt till skillnad från alla facebook statusar "Vilket skitväder" osv....

Och erik, nu kommer mina hunters fram kan jag lova! Sa ju att de kommer behövas. Så inget onödigt köp där inte ;)
Nu väntas det jobb hela dagen 12.30 - 19.30, känns rätt skönt att jobba sånna här meningslösa dagar då man ändå inte gör något vettigt. Nu måste jag borta tänderna mina vänner ;)

GRATTIS BÄSTIS till jobbet på French Connection. Stolt!! Du är bäst.

Kommentarer
Postat av: fiony

tack älskade duuuu!:)

2011-01-09 @ 17:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0