Black Swan



Godkväll!

Har precis checkat av en av mina wanties, Black Swan. Vacker, sensationell och minst sagt förförisk film.
Haha, nej men nästan. Vissa scener var bara som ett stort frågetecken som jag heller inte fick svar på i slutet av filmen, vilket var mystiskt. Någon som har sett filmen som kan ge mig några konkreta svar?

Måndagskvällen har spenderat med denna film tillsammans med Älsklingen. Taccos serverades till kvällsmat!
Chips till efterrätt. Men hoppas att förkylningen är helt borta imorgon så jag kan dra till Friskvågen och träna.
Då börjar mitt sunda liv igen. Bra mat och inget onyttigt förrän på helgerna. Good luck säger jag.

Eftersom jag varit sjuk, vilket menas med jävligt ful, osminkad, risigt hår osv.. Så har jag suktat efter lite fina saker på nätet och kommit på att jag har en lång lista. Vart ska jag börja?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0