Perfekt söndag

hey honeys! :)

Perfekt avslut på veckan igår. Hade hur mysigt som helst. God mat och bäst sällskap! Vi åt kyckling med mango/papya på. Cider och sangria till det så vi kunde inte klaga på något. Klockrenaste kommentaren igår
Ursäkta mig, men jag beställde kyckling och inte gris! Orkar inte dra hela historien nu den är för rolig för det ha ha.

Nu har mina föräldrar precis varit här och papi har hjälpt mig montera mitt nya vetrinskåp. Nu börjar det likna något!
bara nytt soffbord och fina kuddar som ska inhandlas. Kanske blir nöjd efter det ;D
mami gjorde mat också så nu slipper jag göra det idag med. Gött! Ska iväg och träffa fröken Giza senare sen blir det träning på friskvågen.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0