Ääh, vi drar till london

Hallå babys!

Trevlig dag i solen på eh med mina favoriter :) åkte hem vid 3 och myste i sängen med älskling. Köpte glass från glassbilen. Jag minns verkligen inte när jag gjorde det senast, trodde den inte fanns längre nästan. Så kunde inte motstå! :) Sen har vi ätit glass och suttit och spelat ett spel jag köpte i namnsdag pressent till Erik. Älskling hette det. Det är massa frågor som man ställer till varandra. Älskar frågespel!

Nu ligger han och vilar och jag slevar i mig makaroner med bacon. Sååå gott. Att man inte äter det oftare? Sinnes! Nu ska jag packa det sista och sen hämtar papi upp oss och kör oss till GBG.

Vet inte om jag tar bloggen prio 1 i London. Hoppas ni förstår. Så ladda för massa london bilder istället.
Ni får ha en underbar helg, vad ska alla hitta på förresten? Hoppas vi inte dör iallafall ;) Puss på er


Ny ear cuff som jag köpte i all hast idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0