Chow Chow

Hej allihopa!

Snacka om att jag är mör efter helgens arbete. Efter att ha sprungit som en galning upp och ner i trappor (Minst hundra gånger kan jag lova) känns mina vader mer än någonsin. Shit vad det värker, haha!
Nu har jag bara 3 arbetsdagar kvar sedan en välförtjänad tripp till London. Ska hinna med lite annat roligt än bara shopping tänkte jag. Men vi har bara 2 heldagar på oss! Men dagarna blir ju mycket längre när man är iväg.

Igår efter jobbet blev det korvfest på våran balkong! F kom och myste med oss och även vääärldens sötaste hund var på besök! Vill såå gärna skaffa en hund, men vet att varken jag eller erik har tid med en när båda har heltid. Men ifs.. har ju en pappa som är hemma all day long så han kan ju alltid passa den ;)
Men jag hade aldrig lämnat hunden i fred. Jag hade varit på den hela dagarna. Jag har ju alltid velat ha en hund och jag är ju allerigisk egentligen (men mår jättebra med hundar i min närhet och det är inte alls lika jobbigt som när jag var liten) så pga av den anledningen så blir jag så fäst vid alla hundar. Men det var såå mysigt med hundsällskap!
Någon gång kommer jag ha en liten benjamin hemma hos mig ♥




(Det är inte bhn som lyser igenom)















Kommentarer
Postat av: fio

NE INGEN BH SOM LYSER IGENOM HÄR INTE!!!

2011-05-16 @ 17:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0