go crazy

Hej bloggen!

Har bokstavligen sovit tills nu, det är helt sjukt. Eller ah, okej jag har gått upp och förflyttat mig från sängen till soffan. Men helt obeskrivligt trött jag var och behövde verkligen ligga och dra mig idag utan några minsta planer!
Så nu är jag pigg igen och har precis slängt ihop en kladdkaka. Den står och gottar sig i ugnen nu, mums.

Gårdagen blev det jobb 8-16 sen en snabbis på stan med babe och gabbe. Fick med mig en så underbar klänning från Wonder! Ska visa er den senare. Soo lovley! och så köpte jag en bandeu (Hur stavas det?) och strumpbyxor till kvällen. Sen kvällsmat på stantons! Senare blev det vin hos miss berglund som precis kommit hem! Snacka om brun och snygg!! Grr! Jag gick all in kan man säga och det har jag fått sota för idag. Men kul var det!

Nu ska jag hoppa in i duschen, känner mig inte för snygg!














lite festival feelings över den bilden? ;)





fiona go crazy





flaaaaaming



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0