thailand ♥

Tänk vad tiden går snabbt. Nyss var det typ över hundra dagar som vi började räkna ner tiden. Men hjälp, nu åker vi nästa söndag?  Kommer bli helt amaazing! Så därför firar jag med en bokning av thai massage på Onsdag!
har sjukt ont i axlarna och även träningsvärk på det, så hoppas dom kan knåda lite ;)  Kommer antagligen vara helt botad efter thailand så mycket knåd jag ska få där!!

Me och baby har suttit och skrivit en packlista. Så om ni någon där ute har varit i thailand please write something in my log vad får man inte glömma?

Annars idag har jag jobbat, myst med min finaste sanna och tränat lite bodycombat. Trotsar min feta träningsvärk som jag har i varenda liten muskel och kör på ändå. Belöningen kommer på onsdag ;)

Fikade med en snygg angelica igår (och hennes boy) Blev mycket thailands talk och annat gött! OM vi ska ta många drinks då. Yammiiie!



Längtar tills imorgon DESPERATE H  caaaaant waiiit.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0