party lite

Hej där!

Sitter och myser efter en go arbetsdag! Lugn och julig kan man säg! Nu har vi massa jul cookies att bjuda på! Stört goda pepparkaksmuffins (Dock inte den ni ser på bild nu, men den är också great)  när jag jobbade på C förra året åt jag minst en varje dag. Beroende!

När jag kom hem så tog jag med mig älskling på en promenad. Vi tog med oss te och muffins och satte oss uppe på fästningen och pratade bara. Så otroligt mysigt var det! Helt stilla är varberg ikväll.. sånt borde man göra oftare faktiskt. Picknick kan man väl ha alla årstider eller? ;)

Fick btw, första dosen av PartyLite innan. Luktar jul såklart! Dem ni ser på bilden längst ner är Clementin/Nejlika ♥ sen fick jag också årets kryddor som jag har tänt nu. Lovelove! Om någon är sugen att boka ett ljusparty så ska ni kontakta Madde eller mig så kontaktar jag henne. Det är supermysigt nu när det börjar bli mörkt! Bra tips för att liva upp vardagen lite ;D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0