gucci



Världens bästa sambo gav mig ett halvårs prenumeration på Cosmon, thaimassage gånger dos och en underbar parfym från Gucci. Lycklig lottad är jag som har en sån underbar människa vid min sida. Snart har vi hållt ihop i ett och ett halvt år. Sjukt så snabbt tiden går. Lite klyschigt men tycker vi har det så jävla bra och jag vet att vi har det bättre än många andra.

Trots att allt började i tissel och tassel hittade vi varandra utan en tanke på att hitta en ny kärlek. Jag är så himla glad att jag har träffat dig! Du är inte bara min pojkvän och sambo utan en bästa vän! Vi behöver knappt säga vad vi tycker och känner, för det vet vi redan. I dina armar är jag så trygg och hade aldrig i livet bytat dig mot någon annan! Dig är den jag älskar mest. (ja, även när du skäller på mig ;) ) jag vet att du alltid tar hand om mig och tänker på mitt bästa. Ärlighet varar längst. jag har så mycket kärlek till dig så det finns inte. du är mitt allt. när jag kommer på mig själv sitta och bara kolla på dig i smyg och le inser jag hur förälskad jag är. den känslan.

Nu sitter du och spelar tvspel. Skrattar lite smått när jag kollar på dig, du blir som förflyttad till en annan värld. Men ja, jag måste erkänna att du är så gullig när du sitter där och pratar i din mick med dina bil friends...  ;)
även om det inte alltid märks så beundrar jag ditt starka intresse för bilar och jag är så glad att du över huvudtaget har ett intresse, även om det är ett dyrt sådant så blir jag faschinerad av dig. So keep up baby! you rock!

Men iallafall imorgon ska jag, unna mig med massage! Det om något behöver jag, mitt i min stressbubbla. Skönt ska det bli.

Kommentarer
Postat av: Frida

Hoppas du haft en bra helg gumman! :-) jag tror inte man kan göra tidsinställda inlägg på blogg.se tyvärr, men det är så sjukt smidigt att man kan sitta och klottra ihop massa olika inlägg på samma gång fast att dom dyker upp på olika tid. :-) kan va den enda fördelen med devote.se för tillfället..i lördags kunde jag inte mobilblogga eller använda deras app på hela kvällen utan att inläggen blev fel :-( menmen. Skorna är såklart från Citybird så du får kika in hos mig i veckan och testa !!! Finns massa snygga partyskor! <3

2011-10-31 @ 08:42:44
URL: http://nothingbutlove.devote.se
Postat av: angi

Åhhh så söt du är :)



hihi å JO du kan tidsinställa dina inlägg på blogg.se . till höger (i samma höjd där du skriver din rubrik finns en klocka du kan ställa in vilken dag/tid du vill posta inlägget)

2011-10-31 @ 21:55:08
URL: http://angif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0