like indianana

Godkväll!

Haft besök av finaste fröken Eriksson ikväll. Så mysigt att träffas, var ett tag sen nu. Blev te och fruktsallad med ringlad vaniljsås på. So good!

Nu ska ni inte tro att jag dissat er här dessa dagar när jag inte bloggat. Jag har faktiskt skrivit flera gånger, men eftersom bloggappen varit cp det sista så har inget kommit upp. Så får ta lite bilder då och då :)

Förra veckan var hur skön som helst. Behövde verkligen en vecka to cool off. Varit uppe i varv det senaste så var väldigt relaxing om man säger så ;) Denna veckan blir det drygt 30 h så hinner med lite teori också.
Första dagen i måndags gick strålande. Inget som muggar som gick sönder eller så.. Haha! Längtar redan tills imorgon. Ska bli kul när jag får in allt.. Det är ju lite mycket i början. Hehe.






indiana


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0