birthdaykid!

Hej godingar!

Hade en faktisktiskt bra dag igår! Födelsedagen började med frukost på sängen och paket av älskling. Mysigt! Sen var det jobb som stod på schemat. 8-16 passet så det var rätt skönt, dock var det full fart hemma hos oss efteråt. Fiixas och donas och mat skulle göras. Puuh, tog längre tid än vad jag trodde. Slutade med att vi var fem man som arbetade i köket, haha. Tack för hjälpen babes! Fick iallafall credd för maten som var mer än OK ;) Alltid kul att höras. Något bra har man planerat ändå..

Så, tack mina underbara för ni kom och för presenterna. Ni är bäst!♥
frukosthäng på e house idag med älskling, alvina och fredrik. Riktigt mysigt såhär på en söndag! Borde göras oftare.
Snart så blir det söndagskalas för familjen. Puss sålänge!











Min älskling kom hem!
















Där fick ni massor med bilder på några av mina finaa!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0