frida och molly ♥

Hej på er!

Precis hemkommen efter en dag på stan. Först mötte jag upp fröken Roos och hennes bebis Molly.  I'm in loove.
Blev en fika på mingan följt av lunch på Invito med frida marica och deras män och chrille.
Kom och tänka på att jag har ätit där tre gånger och alla gångerna har jag ätit samma sak, pasta bolognese. Man blir inte besviken :) Men mysigt dag iallafall. Molly var så söt att jag inte kunde slita blicken ifrån henne. Är inte alls avundsjuk.. Nejnej! Om jag har tur kanske man får vara hundvakt? ;)


Nu ska jag ta tag i teoriboken. Lite roligare att det snart är över :) förhoppningsvis iallafall. Har gjort något roligt idag så man får helt enkelt prioritera. Träningen checkade jag av imorse med ett mördarpass. Trodde aldrig jag skulle bli så jobbigt en lördagsmorgon.

Måste bli klar nu, ikväll kommer älskling hem igen då ska vi mysa, äntligen. En kväll tillsammans :)




obeskrivligt söt ♥

Kommentarer
Postat av: Frida

Naaw sötis, klart du ska få va hundvakt åt Molly <3 tack för en mysig dag och lycka till med teorin nu!!! :-) pusss

2011-09-10 @ 16:08:28
URL: http://nothingbutlove.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0