swees milionare


Godkväll! Bloggtorka till max, men ville iallafall pyssla ihop något litet. Sitter och kollar Svenska miljonärer, ingen höjdare. Men får väl invänta varbergaren som ska vara med ;)

Gick bra hos doktorn idag. Snacka om att jag är trött på att göra blodprover etc. och ständigt få höra den äckliga kommentaren "Åh, vilken fin ådra" jag mår illa jag tänker på det.
Känner dock inte för att gå till en sjukgymnast igen som inte hjälper ett piss. So tierd of it!! Köpte iallafall en spikmatta, tro det eller ej. Så ska försöka ligga på den några gånger i veckan och se om spänningarna i nacken hjälper. Tvivlar jag på eftersom är alltid så skeptisk med sånt.

Mina veckor framöver kommer endast bestå av booring teori, cv skrivande och jobb. Tur att jag har lite ledig tid på helgerna :) ser fram emot fredag, då står matlagning på schemat med mina brudar! Blir en lugn hemmakväll med dem bästa. Men får helt enkelt hålla ut och kämpa. Så jobbigt är det inte om man gå all in. ELLER?

Kommentarer
Postat av: angi

söt

2011-09-09 @ 17:34:44
URL: http://angif.blogg.se/
Postat av: fröken andersson ;)

det hjälper! med spikmatta alltså ;)

2011-09-13 @ 10:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0