update från lisch

Tjeeena godingar! Hur mår ni idag?
Nu har jag hunnit landa lite här i soliga lidköping. Mysigt! internet krånglar på min iphone och verkar inte funka för fem öre. Så får göra en snabb sumering på datorn.
När jag anlände igår tog jag och E en promenad in till stan och åt på Wok house. Stans bästa for sure!
på vägen hem blev det godis, film och kvalitetstid med min fina! så kul att äntligen få träffa den lilla skrutten. 

Idag har vi hunnit med både det ena och det andra. En lång PW, frukost, häng på stan och även årets första mjukglass i solen. So good! Njuter till fullo av min lilla mini semester. 
ikväll blir det grill hos alicia! Ska bli riktigt trevligt. 

blir ett tråkigt inlägg med gamla bilder, så ni får vänta tills jag kommer hem. Hoppas ni mår bäst och får en underbar valborg. Kyss






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0