Godmorgon!



Nu sitter jag i trafikskolans bil och förmodligen övar på att backa runt små jävla hörn. Så nu vill jag ha era tips på hur man backar nästintill perfekt runt ett hörn? Har hängt upp mig på detta. Men en sak är säker,
Jag ska ha det kortet. Det lovar jag. Detta året!  Fattar ni hur stolt jag kommer vara över mig själv. Efter att hållt på i tre år med milijarders mellanrum i körningen. Kom igen, jag är peppad!!

Som ni kanske förstår är detta ett tidsinställt inlägg. Jag ska bli bättre detta året. Jag ska faktiskt det. När jag började blogga hade jag fan glödande händer och skrev mycket åsikter och synpunkter i min blogg. Rätt roligt att gå tillbaka och läsa. Den var lite roligare då. Ska se vad jag kan åstakomma.

Denna dagen kommer dock spenderas i bilen. Ska köra och köra och köra och köra. ja, och så ska jag jobba också. Så kom till mig och ta en kaffe. Ha en beautiful day ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0