MÅNDAG, I'M IN LOVE

Haha, jag måste vara den enda som älskar måndagar! Känns som man börjar om på något sätt. Klev upp vid halv nio för att dra mig mot gymet för träning, som vanligt! finns ingen bättre start.  Nu blir det kaffe och youhurt med frukt!
Börjar eka här hemma nu när mina älsklingar inte finns hos mig. Men längtar till våren, då kommer ni! Systrarna berglund och S har dragit sig mot nya upplevelser. S ska simma i juridik böcker och sanna till the big apple. Hade jag kunnat hade jag följt med dig ♥  Men finns ju några godingar kvar här hemma!
Skulle laggt upp bilder från i lördags men kom på att angi har min kamera. Så får bli två bilder jag snodde från henne.
Kisssssess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0