traaaaiining

Hallå där!

Sitter hemma och har precis läst igenom mina vänners bloggar faktiskt! Så kom på att jag inte hade uppdaterat er idag. Just nu känner jag mig tung i hela huvudet och vill egentligen bara lägga mig i soffan och kolla Gossip.
But no, jag ska faktiskt vara så duktig att dra mig ner till Friskvågen (i regnet) och träna med fröken gradin och lill berglund. Så det är bara ställa om hjärnan, nu jävlar ska jag köra skiter ur mig!!

Nu har jag tre dagars ledighet. Snacka om att jag kommer gå runt och rulla tummarna hemma alltså! Men ska passa på att storstäda och laga massa god mat! man hinner inte tänka igenom vad man lagar om dagarna. Men när man har tid kan man lägga lite extra tid på just matlagningen.

Imorgon blir det att sätta mig i bilen och köra lite car och ska även hinna med att träffa Sara. Mysigt! Måste bara skriva ett stort grattis till underbaraste angelica som fyller år idag! jag är så glad att jag lärt känna dig bättre, för du får en verkligen att må topp! Våran sjukaste humor vet jag ingen som kan slå. Vissa människor vill jag bara pussa och krama om hela tiden. Hoppas du fått världens bästa födelsedag, trots det hemska vädret. Eftersom jag inte kan fira dig på torsdag, ska jag fira dig nästa helg?

Men nu ville jag iallafall ge en stor eloge till Angelica och Sara som får mig på världens bästa humör. Sluta aldrig vara som ni är, för jag tycker om er massor nu!





Kommentarer
Postat av: ami

vad tränar du för någonting då? :)

2012-01-04 @ 13:26:25
URL: http://silverlady.blogg.se/
Postat av: angi

Ååhhh Min lilla sötgurka !!!! Detsamma till dig. Vår humor går knappt att slå (fastän våra karlar kanske inte tycker det är liiika kul) hehe !!!!



Nästa helg? Jaaaaaaaaaa Då firar vi mig & att vi äntligen får ses igen !!!!! <3 Kyss

2012-01-04 @ 20:09:52
URL: http://angif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0