060912

Hej bloggen!

Hur mår ni idag? Börjar må bättre nu, var lite off här på bloggen eftersom jag varit sjuk. Men har kunnat stå på benen idag och varit ute, så jag börjar känna mig alive igen ;) Kanske inte 100 % frisk än, så ska inte ropa hej än. Så får ta det lite lugnt idag med. 

Hunnit med en del saker idag. Jag och babyboy har varit runt om i lassabcka och kollat alla butiker i dess omgivning. 
Vi är otroligt sugna på att göra våran balkong lite mysigare. Just nu skriker den på hjälp! Booring. 
Vill att man ska kunna sitta där ute och njuta i sommar! Får bli nästa månads projekt. Det ska bli våran nya favoritplats.

Har även varit en sväng på blomsterlandet, hos mina föräldrar och även på getterön. Tog ett stopp från civilisationen och satte oss vid piren och åt glass och drack kaffe. Härligt!  Ikväll ska jag till fröken anna och träffa fina vänner igen ♥


fina angelica! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0