Garageparty

Tjeena! 

 

Startade dagen med en frukost utöver det vanliga, eller nja börjar snarare bli en tradition nu. Jag, nina, angi och roosis. Blev frukost buffé ala mignon. Dock var det slöseri med money för min del ;) Hungern var inte på topp efter gårdagen. Kvällen var lyckad minst sagt. Så avslutade jag och mary på bodegan. 

 

Dock blev jag lite besviken på colorbugen då den färgade av sig och tappade färg trots att jag hade spreyat med flera lager hårspray. Någon som testat den innan och har något tips? Får köra på riktig färg inom kort ;) 

 

Ikväll blir det antagligen bio, snow white!! Får hoppas jag inte somnar denna gången...

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0