me for today





Dagen började med träning med S och E. Easy Line. Inte så jävla easy alltså.
Sen fortsatte jag och e till mig och duschade och åt lunch. Sen mötte vi upp Sanna, fiona och olivia. Lunch för dem och fika för oss. Satt där ett bra tag innan jag pausade och drog och vaccinerade mig. Belönade mig och erico med varsin glass i värmen! Nu kommer den fort. Var det inte bara igår det var så svinigt kallt när man cyklade till jobbet? 

Well well. Sen kom jag hem & slocknade i soffan en timma. behövdes! Lunchlådorna är snart klara för morgondagen med! Sen ska jag chilla. Hände en liten olycka i köket också. Typiskt när man står och lagar mat.

Kommentarer
Postat av: Nina

ja, och Blir du inte nöjd så är det ju ganska lätt att färga tillbaka :)

2012-05-15 @ 20:15:13
URL: http://najna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0