One Whey

Godmorgon!

Eller godmorgon, egentligen har jag varit uppe några timmar redan. Morgonen började med studievägledning på Campus!  En hel djungel med alla program och kurser. Men nu har jag lite bättre koll. Sen har jag gått här hemma och småstädat som jag dratt på så länge! Finns det något tråkigare eller? 

Gårdagens boxning känns i mina armar kan jag säga! Hade nog en för stark träningskompis med mig :* 
Inget regn på min lediga dag iallafall. Så kanske ska dra ut på en PW. Senare i eftermiddag har jag planer med alvina och ikväll står BC på schemat. Weeey! Taggar redan nu. 

Har beställt nytt proteinpulver från One Whey. Jordgubb/vit choklad, tips från viktoria. Så hoppas verkligen det kommer idag! :) 


Min supergoda kvällis igår. Blomkålsris med kycklinggryta ala olivia. Mästerkock javisst! 
 

Kommentarer
Postat av: Nina

Du får berätta hur pulvret smakade sen :*

Svar: Absolut ninis! :)
olivia eriksson

2012-10-03 @ 12:34:07
URL: http://najna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0