Overnight chiapudding

Nu tänkte jag ta tag i bloggen igen, eftersom många frågat vart alla inlägg har tagit vägen.

Sommaren har bokstavligt talat sprungit iväg. Träningen har varit lite mindre. speciellt under semestern! Men så får det vara ibland. Sen i våras har jag lämnat de flesta passen och befinner mig mest i gymmet. Boxningen och kanske ett BC pass är ett måste i veckan. Men resultaten börjar kännas åtmknstonde, men har en bit kvar!

Hittat massa goda recept som kommer synas här inom kort! Idag var min frukost redan färdig när jag vaknade. Chia overnight! Perfekt när man är lite morgontrött.

Blanda 1msk chia frön tillsammans med 1/4 dl kokosmjölk. Tillsätt 1 tsk vaniljarom och 1msk agave. Ställ täckt i kylen över natten. Servera gärna med frukt. Obeskrivligt gott! 👌


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0