Fitnessfighten - Dag 4

Godmorgon allihopa! 

Idag såg min första måltid ut. Proppmätt! Idag är jag helt ledig, så ska ligga i soffan hela dagen. Och planera matlådor inför veckan. 

Detta var min frukost idag dag 4, 
Lättyoghurt 0,5 - 1,5 dl. 
Kesella 0,1 - 100 g 
Blåbär -  20 g 
Hemmagjord mûsli: 25 g 
Två knäcke med kalkon/keso/grönsaker. 
Kaffe och ett stort glas vatten! 

SAMMANFATTNING: Av dessa fyra dagar har jag insett att räkna kalorier inte är för mig. Tycker det är jobbigt att lägga massa tid på det när man ska äta. Så därför följer jag inte detta slaviskt, för känner att jag inte behöver det pga min kroppsvikt. Istället så följer jag basschemat och äter efter de recept som de har. Räknar därför bara gram och äter lite smör/örtsalt på knäckemackan osv. 

Jag tycker det är riktigt roligt att följa ett träningsschema! Jag blir både peppad och går all in i träningen. Fitnessfighten gör jag för att få en utmaning i träningen samt få bättre kost och komma in i bra rutiner med fler mål osv och INTE äta något som har med socker att göra. Hade min kropp sett annorlunda ut så hade jag däremot uteslutit allt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0