Fitnessfighten - Dag 8

Hej darlos! 

Har precis slukat i mig dagens frulle. Eftersom jag körde morgonträning idag så byter man plats på första mellanmålet och äter den en timma innan och sen äter man frukost efteråt. Det är riktigt bra att äta något litet innan man tränar, behöver ju inte vara så mycket liksom. Jag har alltid åkt till gymet på tom mage när jag tränar på morgonen. Men man är ju olika :) 

Såhär ser min kost ut idag 
Mellis: Keso, apelsin och lite kanel 
Frukost: Havregrynsgröt, halloncremé, päron och kokos, kanel
Lunch: Lasange
Mellis: Smoothie på kesella, vatten, banan, mango. 
Middag: Potatissallad och rostbiff? Tror jag det blir, fredagskäk med tjejerna iaf! 



Kommentarer
Postat av: angi

Kyckling olli. Kyyycccckling !!!

Svar: jaaa, för mig de va rostbiff ;) hii
Return to L - Diamonds are forever

2013-02-08 @ 12:20:05
URL: http://angif.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0