Frukost tips - Fitnessfighten - Dag 9

Eftersom frukosten är min absoluta favorit måltid så lyxade jag till det imorse och la lite mer tid på den . Det är ändå lördag. Ja, kan hålla med om att det är lite över ambitiöst att gå upp vid 7 för att göra värsta frullen. Men sån är jag liksom.  So, here it comes.. 

Grundsats för plättar

3 Äggvitor 
50 g Kvarg 0,1 %
15 g Fiber Havregryn
Mixa allt med mixer och stek i stekpanna. 

Fyllning
60 g Kvarg 0,1 %
30 g skinka/kalkon
30 g Gurka
10 g Sallad
10 g Tomat 

I en skål brevid 
50 g Kvarg 0,1 % 
20 g Mûsli

Kostprogram: 1500 Kcal
Ca: 315 Kcal. 
Receptet kommer från Stefans blogg om Fitnessfighten och är anpassat efter 1500 kcal. Så följer man inte detta, så självklart tar ni mer om ni vill. Men detta var precis lagom för mig. 

Kommentarer
Postat av: Nina

Ska testa den här frullen till helgen :)

Svar: Ja, gör det :D Så himla gott!!!!!!
Return to L - Diamonds are forever

2013-02-11 @ 08:39:15
URL: http://najna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0