a workout makes you better today than you were yesterday

Hej darlings! 

Hur mår ni? själv är jag som en zombie. Kan knappt hålla mig vaken efter 16, vad händer? Tror det är thailand och tidskillnaden fortfarande. Jag behöver sol helt enkelt, så får boka en ny resa snart. 

Har jobbat idag som vanligt och efter jobbet hade jag och jenny ett första "riktiga" möte med mig som skiftledare. 
För er som inte vet om det, så har jag precis blivit det på EH. Sjukt kul och pepp :) Det har hänt så mycket bra och roliga saker på sista tiden så kan inte vara annat än glad. Januari som brukar vara så deppig för alla. Men har bestämt mig att gå mot strömmen ;) 

Ska försöka hålla mig vaken en stund till så jag inte missar BC. BACK ON TRACK : ) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0