Instagram

Godmorgon! 

Hoppas ni mår bra. Jobbat rätt mycket sen jag kom hem, så det har varit dåligt med uppdateringar. Istället får ni några insta latest. 

Idag blir det jobb några timmar också, så min lediga dag blir imorgon istället. Då händer det spännande saker! 

Finally, fick jag min kaffebryggare som jag suktat efter i tre år. 

jag har varit hos frissan och blivit riktigt fin i håret. finally där med! 

min bästis fyllde år, dock befinner hon sig i ett annat land så jag kunde inte fira henne med pompa och ståt!
men när hon kommer hem blir det party och kärlek till tusen ♥ 


Reunion fika med bästa frida
jag testade mig fram och gjorde en awesome smoothie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0