HELG - ÄNTLIGEN

Äntligen har jag stämplat ut från jobbet för denna veckan! Vaknade vid sextiden och var rätt otagg på pw för vädret, men jag och S tog på oss och gick ut en timme ändå. Man får en bättre morgon på jobbet tycker jag!

När jag kom hem var det gofrulle med gröt, kokos, jordgubbar och jordnötssmör plus kokosvatten från pauluns. Har verkligen inte fastnat för kokosvattnet (Iallafall inte det som finns på EH) tycker verkligen det smakar ..... Någon som kan tipsa mig om någon som är godare? Denna fick godkänt med mango och passion (Y) 

Nu ska jag unna mig ett glas rött och njuta av kvällssolen. Så värt efter denna veckan. Hur mår ni? 

Kommentarer
Postat av: angi

Den från Spis&deli är GODAST ! paulins orginal är smaksatt med citron :( . Eller så drick vatten som du tycker om ist :)

2013-06-08 @ 18:17:58
URL: http://angif.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0