Dagens frukost

Godmorgon darlings! 

Vaknade tidigt idag så gjorde iordning lite god frukost. Jag lägger alltid lite extra tid på frukosten : )
Idag gjorde jag kanelstekta äpplen med naturell lättyoghurt.  Visst ser det underbart ut? Recept under bild. 

Jag skulle egentligen gått en morgonpw, men min kropp är helt slut efter mina dubbelpass denna veckan. Puh! Så idag blir det vila. 

Hade en mysig kväll med julia igår. Girltalk hela kvällen med kvällis på C och rawfoodbollar&te hos mig. ♥


Skär ett mindre äpple i små bitar. Stek det tillsammans med massa kanel och lite rapsolja tills de blir varma och fått lite färg. Ta bort stekpannan från plattan.

Lägg 1 dl havregryn (jag tog rågflingor idag) och några msk pumpakärnor i samma stekpanna och torrstek i några minuter. Häll på några droppar agave/houng eller annan sötning. Blanda ihop allt. Serveras med naturell yoghurt, keso, turkisk yoghurt, kesella. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0